محسن کاظمی گفت: در ۶ ماه نخست امسال اقدامات متعددی به منظور کاهش سوانح ترافیک انجام شده است، اما با توجه به اینکه عمده تصادفات محور نوق رفسنجان از نوع برخورد رخ به رخ گزارش شده است، بنابراین جلوگیری از سوانح این جاده با احداث باند دوم مرتفع میشود.
وی افزود: راهداری شهرستان رفسنجان از فروردین امسال تمام توان نیروی انسانی و ماشین آلات خود را به کارگرفته است تا علاوه بر احداث ۱۰ کیلومتر شانه سازی، عملیات آسفالت گرم به طول ۷ کیلومتر در محور بهرمان به روامهران را به نتیجه برساند.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان کرمان تصریح کرد: طی این مدت روکش آسفالت محور بهرمان به صفائیه آغاز شده و افتادگی شانه راه از محدوده چاه جعفر به رفسنجان اصلاح شده است.
وی از انجام عملیاتی نظیر: اسلاری سیل به طول ۱۱ کیلومتر از جوادیه اللهیه نوق به سمت شهرستان انار خبر داد و افزود: نکته مهم این است که محدودیتهای اعتباری، نیروی انسانی و تجهیزات و ماشین آلات سنگین، مانعی برای راهداران رفسنجانی نبوده و این مجموعه تمام توان خود را در رفع عیوب جادهای علیرغم سختی زیاد انجام داده است.